“Axie Infinity” Play-To-Earn

 “Axie Infinity” Play-To-Earn

“Axie Infinity” išpopuliarino “GameFi” ir NFT dėl savo “play-to-earn” modelio. Todėl nenuostabu, kad iki šiol jis yra paklausiausias NFT.

Bet, ar rinkoje, kurioje NFT tampa kitu dideliu dalyku, “Axie” gali ir toliau išlaikyti savo karūną?

Remiantis “Design Bundles” tyrimų ataskaita, “Axie Infinity” buvo labiausiai ieškomas NFT “Google” per mėnesį.

Atlikus daugiau kaip 3,86 mln. paieškų, “Axie” gerokai aplenkė savo artimiausius konkurentus. ”Sandbox” paieškų buvo gerokai mažiau – 555 tūkst. paieškų, o NBA “Prime Shot” užėmė trečiąją vietą su 477 tūkst. paieškų.

crypto grupe

Nepaisant to, daugelis stebisi, kaip ir kodėl “Axie” turi didesnę paklausą nei daugelis kitų rinkoje gerai žinomų NFT. ”CryptoPunks” žinomos kaip vienos brangiausių NFT, Bored Ape Yacht Club (BAYC), parduodamos už beveik 40 mln. dolerių. Ir vis dėlto tyrimo ataskaitoje jie užėmė atitinkamai devintą ir dešimtą vietas.

To priežastis – “Axie Infinity” “GameFi” modelis, dėl kurio jos NFT tapo labai svarbiu ištekliumi.

Vienu pandemijos metu “Axie Infinity” tapo pagrindiniu pajamų šaltiniu Filipinuose ir ten vyriausybė turėjo jį klasifikuoti kaip valiutą.

Tiesą sakant, maždaug prieš dvi savaites “Axie Infinity” tapo pirmąja NFT serija, kurios pardavimai viršijo 4 milijardus JAV dolerių. Palyginimui, “CryptoPunks” iki šiol pavyko atlikti tik 2 mlrd. dolerių pardavimus.

Vis dėlto “Axie Infinity Shards” (AXS) kainos judėjimui vis dar turi įtakos visos kripto rinkos tendencijos. 

Taigi, visi “Axie Infinity” svertai yra jos “play-to-earn” modelis. Tai ir toliau skatins didesnius NFT pardavimus taip pat ir prisijungti daugiau žaidėjų.

Jūsų parama yra labai svarbi cryptomenulis.lt projekto tobulinimui! Dėkui!
[crypto-donation-box]