Naujienos ADA Altcoins

Naujausioje ataskaitoje Cardano yra aukščiausią vietą užimantis kriptovaliutų prekės ženklas

Cryptomenulis
Naujieną parašė stasys

Įvairūs kriptovaliutų projektai kovoja dėl dominavimo rinkoje, nes bendras sektorius auga ir bręsta. Atrodo, kad projektai, turintys daugiau panaudojimo atvejų, gerai atsiliepia įvairioms auditorijoms.

Remiantis MBLM Top Brand Intimacy 2022 ataskaita, geriausiu kriptovaliutų prekės ženklu tapo decentralizuota blokų grandinė Cardano (ADA), kurios koeficientas siekia 52,6 balo.

Cardano užėmė 26-ąją vietą apskritai, aplenkdama kitus pagrindinius prekės ženklus, tokius kaip transporto priemonių gamintojas Ford ir maisto perdirbimo įmonė Nestle.

Bitcoin (BTC) užėmė antrąją vietą tarp skaitmeninio turto prekės ženklų ir užėmė 30 vietą apskritai, po jo sekė Polkadot (DOT), užėmęs 111 vietą. Tuo pat metu Ethereum (ETH) užėmė 120 poziciją ir yra ketvirtas kriptovaliutų prekės ženklas.

MBLM prekės ženklų intymumo tyrime daugiausia dėmesio skiriama didžiausiems prekės ženklams, pagrįstiems emocijomis, o sudarant reitingą pasitelkiamos tokios technologinės priemonės kaip dirbtinis intelektas, kad būtų galima įvertinti, kaip vartotojai prisiriša prie savo naudojamų ir mėgstamų prekės ženklų.

Tyrime intymumas vertinamas apžvelgiant intensyvumą, archetipus ir etapus, remiantis 0-100 balų koeficientu. Kuo aukštesnis balas, tuo intensyvesnis emocinis ryšys su prekės ženklu.

Kaip Cardano aplenkė Bitcoin

Tyrimo duomenimis, kelios Cardano kūrėjų iniciatyvos pastūmėjo šį turtą aplenkti plačiai paplitusį Bitcoin.
Visų pirma, Cardano pozicijos buvo siejamos su mažesnėmis investicijų sąnaudomis ir galimybe sumažinti riziką bei prekės ženklo įvaizdžiu, kuris reklamuoja tinklą kaip platformą, siekiančią tarnauti visiems pokyčių kūrėjams.

Cardano yra blokų grandinės platforma, skirta pokyčių kūrėjams, inovatoriams ir vizionieriams, turinti įrankius ir technologijas, kurių reikia, kad būtų sudarytos galimybės daugeliui, taip pat ir nedaugeliui, ir paskatinti teigiamus pasaulinius pokyčius.”Tai gali paaiškinti, kodėl Cardano pirmauja kuriant emocinius ryšius ir stipresnius ryšius su naudotojais”, – teigiama tyrime.

Išvados dera su vykstančiu Cardano tinklo vystymu, kuriuo siekiama patobulinti blokų grandinę, bandant aplekti tokias platformas kaip Ethereum.

Pavyzdžiui, tinklas laukia, kada bus įdiegta Vasil hard fork, kuris žada padaryti blokų grandinę labiau keičiamo dydžio. Be to, Cardano taip pat buvo labiausiai plėtojamas crypto projektas GitHub platformoje per 2021 m.

Bitcoin labiau įsišaknijęs vartotojų gyvenime

MBLM pažymėjo, kad nepaisant to, jog Bitcoin atsilieka nuo Cardano, šis turtas yra labiau įsišaknijęs vartotojų kasdieniame gyvenime, kartu išsiskirdamas kaip pagrindinė vartotojų kasdienybės dalis.
Verta paminėti, kad kriptovaliutos į sąrašą įtrauktos pirmą kartą, o sektorius debiutavo aštuntoje vietoje iš 19 pramonės šakų.

“Tai rodo didėjantį vartotojų nusivylimą tradicinėmis finansinėmis paslaugomis. Mažėjantis pasitikėjimas ir didėjanti panieka šioms institucijoms gali paskatinti nepatenkintus vartotojus ieškoti alternatyvos”, – priduriama ataskaitoje.

Apskritai MBLM pripažino, kad kriptovaliutos aplenkė nusistovėjusias finansines paslaugas, o šis veiksnys turės įtakos abiejų pramonės šakų ateičiai. Tačiau tyrėjai pažymėjo, kad tvarumas priklausys nuo reguliavimo ir investuotojų bei naudotojų apsaugos, ypač po to, kai tokie kriptovaliutų prekės ženklai kaip Celsius pateikė paraišką dėl bankroto.

Naujausia cryptomenulis.lt laida

Jūsų parama yra labai svarbi cryptomenulis.lt projekto tobulinimui! Dėkui! [crypto-donation-box]

Prisijunk prie mūsų:

guest
0 Komentarai
Inline Feedbacks
Skaityti visus komentarus