Celsius prašo klientų paramos, nes teisininkai siekia bankroto

 Celsius prašo klientų paramos, nes teisininkai siekia bankroto

Į bėdą patekęs kriptovaliutų skolintojas Celsius Network priešinasi savo teisininkų rekomendacijai skelbti 11 skyriaus bankrotą ir siekia, kad naudotojai ištiestų pagalbos ranką ir taip padėtų laimėti vidinį ginčą prieš ieškinius.

Pasak su situacija susipažinusių asmenų, įmonės vadovybei dėl teisinių patarimų neleidžiant daryti jokių viešų pareiškimų, Celsius mano, kad daugelis jos mažmeninių klientų norėtų, kad įmonė išvengtų bankroto. Todėl naudotojai gali išreikšti savo paramą įjungdami HODL režimą savo Celsius paskyroje, sakė šie žmonės.
Celsius neatsakė į prašymą pakomentuoti.

Šis Celsius žingsnis yra paskutinis bandymas išlošti, nes birželio 12 d. ji buvo priversta įšaldyti klientų pinigų išėmimą. Bendrovė, kuri mažmeniniams investuotojams siūlo grąžą iš jų turimų kriptovaliutų ir kurioje buvo daugiau kaip 10 mlrd. dolerių klientų turto, pasirodė, kad yra nepajėgi vykdyti savo įsipareigojimų, nes kriptovaliutų rinkos pastarosiomis savaitėmis patyrė krachą.

Susidarius tokiai padėčiai, Celsius paskyrė Volstrito milžinę Citigroup konsultuoti dėl savo finansinių galimybių, o The Wall Street Journal teigė, kad skolintojas dirba su teisininkais iš Akin Gump Strauss Hauer & Feld ir į restruktūrizavimą orientuotais valdymo konsultantais iš Alvarez & Marsal.

Savo interneto svetainėje Celsius HODL režimą apibūdina kaip saugumo funkciją, suteikiančią galimybę laikinai išjungti išeinančias operacijas iš Celsius paskyros. Ją aktyvavus, klientai negali išimti ar siųsti lėšų. Po deaktyvavimo vartotojai turi laukti 24 valandas, kol šios galimybės bus atkurtos.

Kadangi šiuo metu klientai vis tiek negali išsiimti ar pervesti lėšų, tai neturės praktinio poveikio naudotojams, tačiau, pasak žmonių, tai padės parodyti teisininkams, kokios yra vartotojų nuotaikos. Jie taip pat pridūrė, kad nepaisant draudimo išimti lėšas, Celsius vis dar gauna tam tikrų klientų indėlių.

Patarimas susilaikyti nuo viešų pareiškimų stato Celsius į naują situaciją. Įmonės generalinis direktorius Alexas Mashinsky jau daugelį metų penktadieniais reguliariai rengia renginį “Klausk manęs ko nors”, kuriame atsako į klientų ir Celsius žetono CEL turėtojų klausimus.

Pasak žmonių, A. Mašinskis šiuo metu yra JAV ir dėl teisinių patarimų negali komentuoti savo įmonės bėdų.

JAV bankroto kodekso 11 skyrius leidžia įmonei tęsti veiklą, kol ji išsprendžia savo skolas. Įmonė pasiūlo reorganizavimo planą, kurį kreditoriams turi patvirtinti teisininkų komanda.

Jei Celsius bus taikoma bankroto apsauga, klientų pozicijos bus parduotos į JAV dolerius dabartine rinkos kaina, o klientai bus įtraukti į įmonės kreditorių sąrašą – jie stovės eilėje dėl bet kokios vertės, kurią pavyks išgelbėti.

Pasak žmonių, Celsius mano, kad išvengus bankroto, sąskaitų turėtojai gaus didesnę vertę, nes įmonė turės laiko panaikinti nelikvidžiose pozicijose įstrigusius sandorius.

Bankroto procedūrų išnarpliojimas gali būti skausmingas ir užimti daug laiko. Po to, kai 2014 m. pradžioje buvo įsilaužta į Tokijuje įsikūrusią kriptovaliutų biržą Mt. Gox, prireikė beveik aštuonerių metų, kol buvo užbaigtas teisinis procesas.

Jei Celsius galiausiai bus priversta kreiptis dėl 11 skyriaus bankroto bylos iškėlimo, dar nenuspręsta, kuris juridinis asmuo pateiks prašymą, teigia vienas iš žmonių.

Nepaisant naujienų apie galimą bankrotą, Celsius žetonas CEL per pastarąsias dvi savaites pabrango. Po to, kai pasirodžius pradinei naujienai apie sustabdytą išėmimą žetonas smuko nuo maždaug 0,44 iki 0,15 JAV dolerio, nuo to laiko, Coingecko duomenimis, jis pakilo iki 0,74 JAV dolerio.

Naujausia cryptomenulis.lt laida

Jūsų parama yra labai svarbi cryptomenulis.lt projekto tobulinimui! Dėkui! [crypto-donation-box]

Prisijunk prie mūsų:

Subscribe
Notify of
guest
0 Komentarai
Inline Feedbacks
Skaityti visus komentarus