Gucci – naujausias prabangos prekės ženklas, priimantis kriptovaliutų mokėjimus parduotuvėje

 Gucci – naujausias prabangos prekės ženklas, priimantis kriptovaliutų mokėjimus parduotuvėje

Ankstesnės Gucci pastangos Web3 srityje baigėsi tuo, kad šis prekės ženklas priėmė 12 kriptovaliutų keliose atrinktose parduotuvėse, o ateityje planuojamas platesnis paplitimas.

Italijos aukštos klasės mados prekių ženklas Gucci paskelbė, kad iki mėnesio pabaigos penkiose savo parduotuvėse Jungtinėse Amerikos Valstijose pradės priimti mokėjimus kriptovaliutomis, o vėliau planuoja šią paslaugą išplėsti į visas savo 111 parduotuvių Šiaurės Amerikoje.

Pasak Vogue Business, Gucci priims 12 kriptovaliutų, įskaitant Bitcoin (BTC), Bitcoin Cash (BCH), Ethereum (ETH), Wrapped Bitcoin (WBTC), Litecoin (LTC), Shiba Inu (SHIB), Dogecoin (DOGE) ir penkias JAV dolerių stabilias monetas.

Pirkėjams, atsiskaitantiems kriptovaliutomis parduotuvėse bandomosiose vietose Niujorke, Los Andžele, Majamyje, Atlantoje ir Las Vegase, bus išsiųstas el. laiškas su QR kodu, kad jie galėtų atsiskaityti savo skaitmeninio turto pinigine. Darbuotojams, kurie ruošiasi šiai naujovei, įmonė pradėjo rengti mokymus ir švietimą apie kriptovaliutas, nepiniginius žetonus (NFT) ir Web3.

crypto grupe

Neseniai Gucci ėmėsi Web3 įsisavinimo, 2022 m. pristatydama dvi NFT kolekcijas – vasario mėn. kolekciją SUPERGUCCI, sukurtą bendradarbiaujant su žaislų prekės ženklu SUPERPLASTIC, ir kovo mėn. kolekciją Gucci Grail, skirtą esamų mėlynųjų žetonų NFT projektų, tokių kaip Bored Apes, Pudgy Penguins ir World of Women, savininkams.

Pirmasis NFT buvo 4 minučių trukmės filmas Aria, įkvėptas to paties pavadinimo drabužių kolekcijos, kuris 2021 m. birželį Christie’s surengtame internetiniame aukcione buvo parduotas už 25 000 JAV dolerių.

Gucci toliau plečiasi Web3 srityje ir vasario mėn. įsigijusi virtualų žemės sklypą The Sandbox platformoje, kuria virtualią mažmeninės prekybos patirtį, atspindinčią jos el. parduotuvę Vault.

Gucci Vault yra internetinė koncepcinė parduotuvė, kurioje pristatomas Gucci buvimas metaversle ir kurioje galima rasti retų senovinių Gucci kūrinių, kuriuos atrinko jos kūrybos direktorius.

Kriptovaliutomis už prabangą

Aukštos klasės prekių ženklai veržiasi į kriptovaliutų ir Web3 erdvę. Kovo mėn. mados prekės ženklas Off-white savo pavyzdinėse parduotuvėse Paryžiuje, Milane ir Londone pradėjo priimti mokėjimus šešiomis kriptovaliutomis.

Didžiąją dalį Off-white akcijų valdo LVMH, kuri jau yra susidūrusi su Web3 pritaikymu, anksčiau išleisdama NFT pagal Hennessy, Bulgari ir Louis Vuitton prekės ženklus.

LVMH priklausantis prabangių laikrodžių prekės ženklas Hublot išleido riboto tiražo kolekciją, kurią buvo galima įsigyti tik naudojant Bitcoin, o visai neseniai prekės ženklas bendradarbiavo su šaltųjų piniginių teikėju Ledger, vasario mėn. išleidusiu riboto tiražo laikrodį Ledger Nano X.

Laikrodžių prekės ženklai Franck Muller ir Norgain kartu su mados prekės ženklu Phillip Plein visi priima kriptovaliutas, ir net automobilių prekybos salonai ir automobilių gamintojai priima skaitmeninį turtą už aukštos klasės transporto priemones.

Naujausia cryptomenulis.lt laida

Jūsų parama yra labai svarbi cryptomenulis.lt projekto tobulinimui! Dėkui! [crypto-donation-box]

Prisijunk prie mūsų :

Subscribe
Notify of
guest
0 Komentarai
Inline Feedbacks
Skaityti visus komentarus