Antradienį Telegram tap-to-earn žaidimo Hamster Kombat komanda išleido naują informacinį dokumentą, kuriame pateikė daugiau informacijos apie tai, kas gali tapti vienu iš labiausiai žinomų žetonų airdrop pastaruoju metu.
Hamster Kombat komanda savo whitepaper’yje teigė, kad tai bus “didžiausias airdrop’as kriptovaliutų istorijoje”, taip pat tvirtino, kad šiuo metu žaidimas turi 300 mln. naudotojų. Remiantis whitepaper’iu, 60 % būsimo žetonų airdrop’o bus skirta žaidėjams.
“Likusi dalis skirta rinkos likvidumui užtikrinti, ekosistemos partnerystėms ir dotacijoms, komandoms apdovanoti ir kitiems dalykams”, – taip pat teigiama whitepaper. Žaidimo kūrėjai whitepaper’yje teigė, kad investicinės įmonės ar rizikos kapitalistai neremia Hamster Kombat, todėl jam netaikomas pardavimo spaudimas.
Komanda taip pat teigė, kad projektas jau yra pelningas verslas ir “nėra jokio poreikio parduoti komandos žetonus, kad būtų galima apmokėti sąskaitas”, teigiama whitepaper.
Kriptovaliutų pasaulyje Hamster Kombat iškilo kaip įdomi mįslė. Atrodo, kad anoniminiai įkūrėjai per itin trumpą laiką sukūrė tvirtą žaidėjų bendruomenę, norinčią užsidirbti žetonų atlygį žaisdami paprastą paspaudimų žaidimą, paremtą The Open Network TON blokų grandine. Nors neaišku, kiek botų sudaro bendrą Hamster Kombat naudotojų bazę, atrodo, kad žaidimas sulaukė daug dėmesio.
Naujasis žaidimas taip pat pasinaudojo kito Telegram paremto paspaudimų žaidimo Notcoin sėkme, kuris gegužės mėn. airdropo metu išdalino daugiau nei 80 mlrd. žetonų NOT, kurių vertė tuo metu siekė apie 1 mlrd. dolerių. Neseniai Hamster Kombat įkūrėjai sakė, kad būtent Notcoin sėkmė įkvėpė jų žaidimą.
Antradienį Hamster Kombat taip pat paskelbė, kad planuoja neapsiriboti vien šiuo pirmuoju airdropu, ir pavadino jį “pirmuoju žingsniu kuriant Hamster ekosistemą, kuri bus kur kas platesnė nei dabartinis žaidimas”. Kūrėjai teigė, kad žaidimas turi 50 mln. kasdienių aktyvių naudotojų, kurie yra pasklidę po 190 šalių.
TAIP PAT SKAITYKITE