Trumpo inauguracijos proga Vašingtone bus surengtas pirmasis ‘Crypto Ball’
Michael Saylor – metų bitcoin žmogus twitter’yje
Bitcoin naudotojai politikų politikai ir programai, susijusiai su BTC, teikia didesnę reikšmę nei jų partijai, parodė žurnalo Bitcoin Magazine atlikta apklausa. Daugiau nei 72 % respondentų teigė, kad balsuotų už bitcoin remiantį kandidatą, net jei jis nepriklausytų jų pageidaujamai politinei partijai.
Pirmą kartą Bitcoin Magazine atlikta metinė apklausa, kurioje nuo 2022 m. rugpjūčio 15 d. iki spalio 19 d. surinkti daugiau kaip 6 600 bitcoin turėtojų atsakymai, taip pat parodė, kad dauguma jų save laiko bitcoin maksimalistais (56,2 %). Tačiau daugiau kaip 68 % respondentų turi ir kitų kriptovaliutų. Įdomu tai, kad 60 proc. respondentų teigė, jog jie mieliau pirktų produktus tik iš bendrovių, prekiaujančių bitcoin.
Apklausa, skirta bendruomenės atsiliepimams apie esamą Bitcoin Magazine turinį rinkti, taip pat siekiant geriau suprasti naudotojų pageidavimus, atskleidė daug įdomių Bitcoin bendruomenės ir jos narių aspektų.
Trys ketvirtadaliai respondentų perka bitcoin per reguliuojamas biržas, o pagrindiniai pasirinkimai yra Binance (34,8 %), Coinbase (20,6 %), FTX (7,4 %) ir Kraken (6,6 %). FTX pirmenybė, savaime suprantama, turėjo nukristi beveik iki nulio po to, kai birža, nepraėjus nė mėnesiui po apklausos, paskelbė bankrotą. Paaiškėjo, kad tarpusavio prekybą (P2P), kuri labiau primena numatomą bitcoin sandorių be tarpininkų dizainą, kaip strategiją pasirinko tik 18,7 % apklaustų naudotojų.
Nustatyta, kad Lightning tinklas, skirtas greitesniems ir pigesniems pervedimams atlikti, yra labai paplitęs. Iš visų respondentų 70,4 % pasidalijo, kad yra atlikę bent vieną Lightning mokėjimą. Pirmenybę vartotojai teikė šioms piniginėms: Satoshi piniginė (27,1 %), Muun piniginė (25,4 %) ir Blue Wallet (23,7 %).
Kalbant apie kasybą, nenuostabu, kad dalyvavimas buvo vangesnis. Tikriausiai dėl techninio ASIC mainerio įrengimo namuose sudėtingumo. Tik 12,6 % respondentų teigė, kad kasa BTC namuose. Tai yra maždaug pusė procento tų, kurie turi savo mazgus – daugiau nei ketvirtadalis respondentų (24,5 %).
Pageidaujamos aparatinės piniginės yra Ledger (43,7 %), Trezor (16,4 %) ir Coldcard (10,2 %).
Kalbant apie mokymąsi ir pramonės informacijos vartojimą, apklausa parodė, kad pagrindinis kanalas yra Twitter – 28,1 % respondentų teigė, kad pirmiausia lankosi būtent ten.
Metų Twitter asmenybe respondentai išrinko Michaelą Saylorą (48,9 %), po jo sekė Yellow (10,1 %) ir Natalie Brunell (8,7 %). Netoli antroje vietoje liko podkastai (26,4 %), iš kurių populiariausias buvo Peterio McCormacko What Bitcoin Did.
Vaizdo įrašai atsiliko trečioje vietoje (22,2 %). Nors knygas kaip pagrindinį informacijos šaltinį paminėjo nedaug respondentų, dažniausiai rekomenduojamas tekstas apie pagrindinę kriptovaliutą buvo Saifedeano Ammouso The Bitcoin Standard.
Kai verslas perduoda Satoshi deglą, apklausa parodė, kad dauguma BTC naudotojų supažindina su šia kriptovaliuta savo draugus (70 %), o kai kurie taip pat dalijasi geru žodžiu su savo tėvais (31,5 %). Tik 17,3 % respondentų visiškai nepropagavo BTC ir mieliau nutylėjo šį klausimą.