Matthew Sigel iš VanEck pristato didžiulį Bitcoin kainos tikslą ir įvardija svarbų BTC katalizatorių
Polygon pasirinktas Starbucks web3 odisėjai
Starbucks pasirinko bendrovę Polygon kaip blokų grandinės paslaugų teikėją tam, ką kavinių milžinė vadina web3 odisėja.
Naujoji iniciatyva leis Starbucks Rewards lojalumo programos nariams ir Starbucks partneriams (darbuotojams) Jungtinėse Valstijose uždirbti ir įsigyti skaitmeninių kolekcinių ženklų NFT pavidalu.
Bendrovė teigė, kad narystės programa atvers prieigą prie svaiginančių kavos patirčių: nuo unikalių prekių ir bendradarbiavimo su menininkais iki kvietimų į išskirtinius renginius.
Pirmadienį paskelbtame TechCrunch pranešime teigiama, kad šios patirtys, vadinamos kelionėmis, bus susijusios su interaktyviais žaidimais arba iššūkiais, kurių tikslas – suteikti klientui išsamesnių žinių apie Starbucks prekės ženklą ir kavą. Įveikę keliones jie gaus NFT, kuriuos bendrovė pavadino kelionių antspaudais.
Pirmadienis – pirmoji diena, kai klientai ir partneriai gali prisijungti prie laukimo sąrašo į patirtį, kuri bus pradėta įgyvendinti vėliau šiais metais.
Polygon, kaip pirmaujanti infrastruktūros teikėja, leidžianti žmonėms ir technologijoms bendradarbiauti ir laisvai keistis verte visame pasaulyje, yra ideali pradžia Starbucks įžengimui į Web3, – sakė vienas iš Polygon įkūrėjų Sandeepas Nailwalas.
Tikėtina, kad šis pranešimas bus įtrauktas į Starbucks antradienį vyksiantį pristatymą investuotojams.
Šis žingsnis yra naujausia įmonės iniciatyva, kuria siekiama, kad NFT taptų labiau paplitusi auditorijai. Socialinės žiniasklaidos milžinė Meta taip pat pradėjo kryptingą veiklą skaitmeninio turto portaluose Instagram ir Facebook.