Socialinis susidomėjimas bitcoin pasiekė 2 mėnesių aukštumas
Didėja Bitcoin dominavimas socialinėje erdvėje – jis tapo daugiau nei ketvirtadalio visų diskusijų tema, susijusių su 100 didžiausių kriptovaliutų.
Susidomėjimas bitcoin socialinės žiniasklaidos platformose rugsėjo 24-25 d. savaitgalį užfiksuotas reikšmingas šuolis, pakilęs iki aukščiausio lygio per du mėnesius, nes grįžta susidomėjimas skaitmeniniu turtu, rugsėjo 26 d. tviteryje pranešė grandinės ir socialinių rodiklių platforma Santiment.
Bitcoin socialinis dominavimas teigiamas sektoriui
Remiantis platformos paskelbta diagrama, rugsėjo 25 d. bitcoin pasiekė 26,27 % socialinio dominavimo lygį – toks lygis paskutinį kartą buvo matuotas 2022 m. liepos viduryje.
“Mūsų atgalinis testavimas rodo, kad daugiau nei 20 %, skirtų bitcoin, yra teigiamas veiksnys šiam sektoriui”.
Be to, diagramoje taip pat nurodoma, kad “BTC socialinis nusiteikimas rodo itin aukštą FUD lygį, kuris paprastai veda į pakilimus”.
Platforma turėjo omenyje crypto pramonėje dažnai naudojamą techninio žargono dalį, kuri reiškia “baimę, netikrumą, abejonę” – kai kalbama apie rinkos dalyvių pesimizmą dėl turto artimiausios ateities.
Mažėjantis susidomėjimas BTC pardavimu ir bankomatų įrengimu
Tuo pat metu Google paieškos susidomėjimas Bitcoin pardavimu smuko iki metinio minimumo, o Ethereum (ETH) ir XRP per tą patį laikotarpį užfiksuotas nedidelis augimas.
Be to, pirmą kartą istorijoje visame pasaulyje įrengtų Bitcoin bankomatų skaičiaus augimas sustojo, nes per du mėnesius įrengtų bankomatų, kuriuose naudotojai gali įnešti ir išimti savo kriptovaliutą, skaičius nepadarė jokios reikšmingos pažangos.