VeChain 100 mln. dolerių vertės rėmimo sutartis su UFC

 VeChain 100 mln. dolerių vertės rėmimo sutartis su UFC

Pagal daugiametę sutartį VeChain prekės ženklas bus įtrauktas į įvairias UFC rinkodaros priemones ir pasieks maždaug 900 mln. namų ūkių, kurie stebi varžybas visame pasaulyje.

Blokų grandinių logistikos įmonė VeChain Foundation pasirašė beveik 100 mln. dolerių vertės daugiametę rinkodaros partnerystės sutartį su Ultimate Fighting Championship (UFC), tapdama pirmąja UFC 1 lygmens blokų grandinių partnere.

UFC yra didžiausia mišrių kovos menų (MMA) organizatorė, o VeChain rinkodaros turtas ir prekės ženklas bus integruoti į UFC tiesioginių renginių, reklamos arenose, socialinės žiniasklaidos ir kitose srityse.

Anot anoniminio šaltinio, kurį cituoja žurnalas Sports Business Journal, sandorio vertė – beveik 100 mln. dolerių per mažiausiai penkerių metų partnerystę. UFC pasaulinės partnerystės vyresnysis viceprezidentas Paulas Asencio teigė, kad dėl šio sandorio UFC pajamos iš rėmėjų išaugo 30 %, palyginti su jau ir taip rekordiniais 2021 m.

crypto grupe

Partnerystė prasideda nedelsiant, o VeChain turtas bus pradėtas rodyti šį šeštadienį, birželio 11 d., per Singapūre vyksiantį UFC renginį.

VeChain yra į verslą orientuota 1 sluoksnio ekosistema, kurioje daugiausia dėmesio skiriama tiekimo grandinės stebėjimui. Partnerystėje pastebimas didelis pokytis, palyginti su taupiu pirmuoju Vechain ketvirčiu. Gegužės mėn. paskelbtoje finansinėje ataskaitoje nurodoma, kad VeChain fondas pirmąjį ketvirtį išleido tik apie 4 mln. dolerių, o rinkodarai išleido mažiau nei 660 000 dolerių, tačiau sukaupė didžiulį 1,2 mlrd. dolerių “karinį fondą”.

VeChain teigė, kad ši partnerystė yra viena giliausių integracijų į pagrindinį UFC turtą iš visų rėmėjų per visą UFC istoriją, o UFC apskaičiavo, kad VeChain prekės ženklas pasieks 900 mln. televizijos namų ūkių 175 šalyse.

Pagal susitarimą VeChain priklausys oficialus UFC kovotojų reitingas, dabar vadinamas UFC Rankings Powered by VeChain, taip pat VeChain turės savo prekės ženklą kovos ringe visuose renginiuose.

VeChain taip pat bus reklamuojama varžybų vietose ant skaitmeninių ekranų, be to, abi bendrovės kurs turinį UFC socialinei žiniasklaidai ir kitoms skaitmeninėms platformoms, kurios, UFC skaičiavimais, pasieks 200 mln. žmonių.

Kasmetinis Prekės ženklo ambasadorių fondas taip pat suteiks apmokamų galimybių UFC sportininkams, dalyvaujantiems VeChain rinkodaros veikloje.

UFC jau seniai bendradarbiauja su blokų grandinės ir kriptovaliutų bendrovėmis, viena didžiausių UFC partnerysčių yra 175 mln. dolerių vertės sandoris su Crypto.com, pagal kurį kriptovaliutų birža tapo UFC kriptovaliutų platformos partneriu, o kovotojai pagal šią partnerystę gauna sirgalių premijas bitcoin (BTC).

Naujausia cryptomenulis.lt laida

Jūsų parama yra labai svarbi cryptomenulis.lt projekto tobulinimui! Dėkui! [crypto-donation-box]

Prisijunk prie mūsų:

Subscribe
Notify of
guest
0 Komentarai
Inline Feedbacks
Skaityti visus komentarus