Michaël Van De Poppe apie Ethereum ir kitą kripto turtą po to, kai FED sumažino palūkanų normą
Visa registruoja prekių ženklus, susijusius su kriptovaliutų piniginėmis ir metaverse
Kriptovaliutų ir metaverse koncepcijos augimas suteikė tradicinėms finansų bendrovėms galimybę išplėsti savo veiklą ir patenkinti vartotojų poreikius. Šiuo požiūriu finansinių paslaugų milžinė Visa yra naujausias subjektas, kuris išreiškė susidomėjimą metaverse, tikėdamasis siūlyti paslaugas virtualiame pasaulyje.
Spalio 22 d. bendrovė pateikė du metaverse prekių ženklus, be kita ko, planuodama valdyti skaitmeninius ir kriptovaliutų sandorius, kriptovaliutų pinigines, NFT ir skaitmeninę valiutą.
Apie Jungtinių Valstijų patentų ir prekių ženklų biurui (USPTO) pateiktus prekių ženklus spalio 27 d. tviteryje atskleidė licencijuotas prekių ženklų advokatas Michaelas Kondoudis.
Be to, jei paraiška bus patvirtinta, Visa taip pat siūlys programinę įrangą, skirtą skaitmeniniams sandoriams valdyti ir kriptovaliutų auditui atlikti. Kartu mokėjimo milžinė siekia sukurti virtualią aplinką, kuri palengvintų sąveiką poilsio, laisvalaikio ir pramogų tikslais.
Visa įsitraukimas į kriptovaliutas
Paraiška papildo ilgalaikį Visa dalyvavimą kriptovaliutų sektoriuje, nes ji yra pradėjusi teikti su tuo susijusius produktus. Pavyzdžiui, 2021 m. spalį bendrovė pristatė savo NFT programą, skirtą pramonei remti, prieš įsigydama savo panką iš kolekcijos CryptoPunk.
Kitos mokėjimo bendrovės, įskaitant PayPal ir Western Union, taip pat žengia į metaverse erdvę. Šiuo atveju PayPal planuoja siūlyti atsisiunčiamą programinę įrangą, skirtą skaitmeninėms ir virtualioms kriptovaliutoms, skaitmeniniam turtui ir žetonams pirkti, parduoti, saugoti ir jais prekiauti.
Western Union ketina siūlyti skaitmeninės prekybos biržą, išleisdama savo žetonus kartu su tradicinio pinigų pervedimo verslo palengvinimu.
Verta pažymėti, kad dėl metaverse potencialo, nepaisant to, kad ši koncepcija yra tik pradiniame etape, ją pamėgo ir daugiau tradicinio sektoriaus prekės ženklų. Susidomėjimą išryškina neseniai paskelbta ataskaita, kurioje nurodoma, kad nuo 2022 m. sausio 1 d. iki rugpjūčio 31 d. Jungtinėse Amerikos Valstijose iš viso buvo pateikta 3 600 su kriptovaliutomis susijusių prekių ženklų paraiškų.